nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:

Denarja za kampanjo niso prispevali veliki donatorji - premožni posamezniki in korporacije -, ampak skoraj milijon malih podpornikov; skupaj so zbrali za več kot 600 milijonov dolarjev prispevkov. Mobilizacijska moč interneta je uspešno nagovorila nekatere družbene skupine, ki se volitev praviloma ne udeležujejo (mlade, pripadnike manjšin in subkultur ΄...), in volivce pripravila do tega, da so po več ur potrpežljivo čakali v vrstah na voliščih, preden so lahko oddali svoj glas. Spletna družabna omrežja (Facebook, Twitter, MySpace ΄...) so pomagala ustvariti mogočno (prostovoljno) družbeno gibanje, ki je z organiziranimi akcijami in objavljanjem najrazličnejših vsebin o kampanji (besedil, videoposnetkov ΄...) preglasilo poklicno vojsko medijskih svetovalcev, političnih komentatorjev in mojstrov političnega spina, ΄»ljudska΄« tehnologija pa je tako prinesla zmago ΄»ljudskega΄« predsedniškega kandidata.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA