nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:
Odprtje ob 20. uri.
»Razstava Stari mojstri deluje mlado, sveže in novo, na videz brezgeneracijsko, hkrati pa vendarle govori o generaciji, ki je lahko prestopila prag prostora omejitev samo tako, da je hkrati prestopila tudi prag lastnega doma,« je zapisano v povzetku izhodišč razstave, ki bo oktobra na ogled v šentviškem Centru in galeriji P74 z izdelki umetnikov, za katere bi težko pričakovali, da se bodo kdaj srečali v izboru iste razstave. To so madžarski Parižan Yona Friedman (letnik 1923), arhitekt in teoretik, ki je deloval tudi v Izraelu, Romunka Geta Bratescu (1926), ki se že od zgodnjih 70-ih izraža v različnih medijih, od slikarstva do fotografije, objektov, instalacij, performansa in videa, Slovak Filko (1937), slikar, ki je deloval tudi v ZDA in ki je svoje izhodiščno slikarsko ustvarjanje prav tako razširil na objekte ter instalacije, Italijanka (1924), znana po plastični foliji sicofoil, s katero je začela raziskovati optične učinke, nematerialnost slike in
tudi njeno prostorsko razširitev, ter nazadnje trojica, ki je v tukajšnjem prostoru veliko bolj navzoča in širše znana: hrvaška klasika povojne neoavantgarde (1937) in Kožarić (1921) ter klasik tukajšnje dokumentarne fotografije iz mariborskega kroga (1938).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani