nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:

Dobra (družbeno in egoistično) podpora političnim strankam v predvolilnem obdobju (to pa traja od volitev do volitev in ne samo zadnji mesec!) bi bila ta, ki bi v njihovo kampanjo pripeljala več politike, kar je upravičeni apel v naslovu. Dober strokovnjak za odnose z javnostjo je tisti, ki zna iz svojega naročnika iztisniti njegove najboljše lastnosti in ga omejiti v njegovih najslabših, podobno kot zdravnik ne zdravi, ampak bolniku omogoča, da živi svoje zdravje in omeji svojo bolezen. Zdravnik, ki s protibolečinskimi ali placebo PR-ovskimi metodami kamuflira dejansko stanje, ni dober zdravnik (deluje proti interesom bolnika), podobno kot PR-ovec, ki kamuflira ali celo zavaja, v resnici uničuje svojega naročnika (pred tem pa seveda ustvarja negativno vrednost na polju javnosti, kamor sodijo tudi mediji).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA