nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:

Politiki so namreč globoko prepričani, da je medijska pozornost nekaj samo po sebi umevnega, nekaj, kar naj bi jim »naravno« pripadalo, ker so pač politiki (kakor pravi Boorstin: znane osebe so znane, ker so znane). Ta posesivni odnos do medijev je razviden iz načina, kako politične strukture ocenjujejo in omejujejo medije pri njihovem delovanju: merijo, kako je medijska pozornost razporejena, kdo jo dobi več in kdo manj (in zakaj), kdo je prikazan pozitivno in kdo negativno (in zakaj), kakšno moč imajo lastniki medijev, komu so pri poročanju naklonjeni in kdo stoji v ozadju določenih zgodb (in zakaj). Tako smo lahko v parlamentu velikokrat videli politike, ki pred vklopljenimi televizijskimi kamerami prebirajo novinarske prispevke in jih komentirajo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA