nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:



Sliši se dobro. A je bilo v krogu bankirjev slišati tudi kaj takšnega, kar je mejilo že na posmeh (sploh, če prisluhnemo izkušnjam druge, potrošniške strani): da se banke vračajo k elementarnim vrednotam, poštenju, odprtosti, svobodi; da nobena tehnologija ne more nadomestiti živega človeka (za bančnim okencem), njegovega znanja in odgovornosti; da je ključna povrnitev zaupanja v banko kot partnerico; da ni odnos med bankirjem in stranko »jaz tebi«, ampak »midva skupaj, na isti strani«; da je prvak banke vselej pripravljen sprejeti katero koli stranko in se ukvarjati s konkretnimi zadevami (ni dovolj, da pozna samo poslovno strategijo); da je človek (zaposleni) največ vredni kapital; da morajo bančni svetovalci poznati ne le finančne storitve, ki jih ponujajo, ampak tudi psihologijo potrošnika; da morajo obvladati čustveno inteligenco, da mora komitent v težkih časih čutiti, da banka stoji za njim, ne pa, da mu vsiljuje denar, kadar ga ne potrebuje, in vzame ob najmanj primernem času ... Povsem netipičen bančniški besednjak, vsebina pa vredna zagrizenega varuha potrošnikov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA