nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:



Lahko se strinjamo z, prav tako uspešnim kulturnim menedžerjem, da »trenutno veljavni davčni sistem ne stimulira neposrednih vlaganj sponzorskih sredstev v kulturo in tudi ne omogoča soodločanja pri oblikovanju programa, vsebin, kreiranju zgodb. Država bi morala spodbujati vsaj podjetja, da bi imela poleg simbolnega tudi neki poslovni interes.« In vendar se nekateri za sponzorstvo odločajo zato, ker je to orodje sodobnega tržnega komuniciranja, ki sodi v svetu med najinovativnejše v medijskem okolju, ker je to orodje, ko klasično oglaševanje ni mogoče in ni učinkovito, in ker lahko tako dosežejo natanko določeno ciljno skupino glede na čustveni ali interesni odziv skupine (Zavarovalnica).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA