nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:

European Institute je v letošnji raziskavi poudaril, da so uspešne tiste blagovne znamke, ki se prilagajajo regionalnim kulturam, pričakovanjem in potrebam ter da močne blagovne znamke pomembno pripomorejo h krepitvi identitete, večanju zaposlenosti in nacionalni gospodarski rasti. Na evropskem polju blagovnih znamk je tudi pomembna ločnica med vzhodnimi in zahodnimi državami, kjer prostor obvladujejo internacionalne korporacijske znamke. Kot zgled vsem članicam EU je inštitut posebej omenil tri izjemne nacionalne blagovne znamke OTP Bank na Madžarskem, telekomunikacijsko znamko Beeline v Rusiji in v Sloveniji gospodinjske aparate znamke, ki je utrdila vodilni položaj na vzhodnoevropskih trgih in svojo vrednost povečala na 445 milijonov evrov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA