nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:

Med nadpovprečno ocenjenimi je namreč tudi manjša japonska znamka, ki se s svojimi izdelki ne pojavlja v višjih segmentih, pri eni večji in prestižnejši nemški premijski znamki pa se je pokazalo, da pretiranega posluha za poživitev svojih spletnih strani nimajo. Načelno pa so večji koncerni, ki imajo bogato in razvejano prodajno ponudbo, bolj naklonjeni uporabi interaktivnih vsebin in multimedialnosti (video, foto, zvok, prevajalnik, flash itd.), kar je razumljivo, saj morajo zajeti čim širši krog ljudi in razpolagajo s temu primernim proračunom.

Italijanski izdelovalec pločevinastih poslastic Lancia s svojim spletnim mrtvilom nikakor ne more upati na uspešno digitalno predstavitev, ki bi pristno in verno poosebljala imidž znamke prefinjenih in emocionalnih avtomobilov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA