nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:
Ljubljana - Po podatkih Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) sodeč se je skupni obseg prodaje petih slovenskih dnevnih časopisov (glede na številke o revidiranih prodanih nakladah - RPN) v drugem četrtletju letos (april-junij) zmanjšal glede na četrtletje pred tem (januar-marec), vendar so razmerja med njimi ostala nespremenjena: Delova dnevnika Novice in Delo sta še vedno daleč pred vsemi in skupno dosegata 58,7-odstotni tržni delež med petimi dnevnimi časopisi, kar je le 0,2 odstotka manj kot v četrtletju pred tem.
Skupna naklada petih dnevnikov je tako upadla z 257.000 na 249.000 izvodov, »izgubo« teh dobrih sedem tisoč izvodov na dan pa so si časopisi lepo, skoraj po enakih odstotkih, razdelili med seboj; Novice za 2500, Delo za 2000, Dnevnik za 1750 (kar je glede na izhodiščno naklado v odstotkih še največ) in Večer za 900, le Finance so izgubile samo nekaj izvodov naklade.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani