nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:



Ljubljana - Po podatkih Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) sodeč se je skupni obseg prodaje petih slovenskih dnevnih časopisov (glede na številke o revidiranih prodanih nakladah - RPN) v drugem četrtletju letos (april-junij) zmanjšal glede na četrtletje pred tem (januar-marec), vendar so razmerja med njimi ostala nespremenjena: Delova dnevnika Novice in Delo sta še vedno daleč pred vsemi in skupno dosegata 58,7-odstotni tržni delež med petimi dnevnimi časopisi, kar je le 0,2 odstotka manj kot v četrtletju pred tem.

Skupna naklada petih dnevnikov je tako upadla z 257.000 na 249.000 izvodov, »izgubo« teh dobrih sedem tisoč izvodov na dan pa so si časopisi lepo, skoraj po enakih odstotkih, razdelili med seboj; Novice za 2500, Delo za 2000, Dnevnik za 1750 (kar je glede na izhodiščno naklado v odstotkih še največ) in Večer za 900, le Finance so izgubile samo nekaj izvodov naklade.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA