nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:
Farberjeva najznamenitejša eseja ste se ukvarjala prav z obsesijami njegovih dveh kritiških obdobij: v Underground Films (1957) je kanoniziral prvake akcijskega, vojnega, gangsterskega in avanturističnega filma (Mann, Wellman,, Karlson, Walsh, Ford pred Poštno kočijo) in jih skušal potegniti iz tragične anonimnosti; v White Elephant vs. Termite (1962) pa je soočal avtorje, ki si drznejo, ustvarjajo intuitivno, eksperimentirajo (predstavniki napredne, »termitke« umetnosti so bili pulp avtorji, B-režiserji, Kurosawa ...) in pripadniki »umetnosti belih slonov«, ki utrujajo s kontinuiteto, natančnim kadriranjem in predvidljivim slogom. Najbolj je preziral Antonionija: »Njegova težnja je pripeti gledalca na zid in ga pretepati z mokrimi brisačami izumetničenosti in globokih pomenov.«
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani