nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:
Pravkar smo lahko ob nastopu Greenwich tria kot »referenco« prebrali misel oz. namig (menda zasedbinega mentorja), da je omenjeni ansambel naslednik Tria Beaux Arts, kar so mladi glasbeniki z zavezujočim zamahom, ki pa se dionizično razvnema, zame pravzaprav demantirali. Nasprotno pa Midori, violončelista Johannesa in pianista Jonathana Bissa vidim v "beauxartsovski" estetski orbiti, ki predvsem pomeni svobodo v tonsko in dinamično ekonomiziranem služenju ustroju: glasba teče oz. utripa v vidnosti - ja, reči hočem prav to, da jo lahko vidiš -, a zveni v drobni razdalji od svojega roba, vselej zavarovano integralno.
Midori,, Biss (pianist, podoben bistremu potočku in reki hkrati, izjemen, občutljiv tudi v odnosu do pevnega materiala) po vstopu v teksturo »le še« tkejo sebe in bližino z drugim v njej, skladbe pa se odpirajo, postavljajo v hkratnih in zaporednih strukturnih prvinah (npr. ritmično-motivna figura in na njej temelječa celostavčna izklesanost v uvodnem
stavku Schumannovega Drugega klavirskega tria), razmrežijo v kontrapunktiki in imitaciji, harmonsko pomenljivo gostijo ali po skladateljski volji prehodno izmikajo.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani