nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:

»Večina kandidatov se odloča za spletno kampanjo zaradi priljubljenosti interneta in velikega medijskega zanimanja zanj, ne pa zato, da bi pridobila volivce ali ideje državljanov, ki bi jih vključila v svoje programe,« opozarja na še vedno konservativno dojemanje in slabo izkoriščanje novega medija, ki omogoča dvosmerno komunikacijo.

V krajši analizi spletnih strani političnih strank ugotavlja, da so nekatere najele posebne stratege, s katerimi orjejo ledino v slovenskem prostoru, denimo, SD, ki je oblikovala svoj Facebook oziroma Redbook, v katerega je trenutno včlanjeno okoli 900 ljudi. navaja še izjemno dejavne blogerje na spletni strani Zares in LDS; SD in SDS imata, na primer, tudi svoj račun na portalu YouTube.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA