nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:



Urednica spletnega mesta E-demokracija opaža, da se stranke resno lotevajo spletne kampanje, čeprav je klasična še vedno v ospredju, splet pa je bolj dopolnilo. »Večina kandidatov se odloča za spletno kampanjo zaradi priljubljenosti interneta in velikega medijskega zanimanja zanj, ne pa zato, da bi pridobila volivce ali ideje državljanov, ki bi jih vključila v svoje programe,« opozarja na še vedno konservativno dojemanje in slabo izkoriščanje novega medija, ki omogoča dvosmerno komunikacijo.

V krajši analizi spletnih strani političnih strank ugotavlja, da so nekatere najele posebne stratege, s katerimi orjejo ledino v slovenskem prostoru, denimo, SD, ki je oblikovala svoj Facebook oziroma Redbook, v katerega je trenutno včlanjeno okoli 900 ljudi.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA