nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:
Mreženje je seveda predvsem subjektivni pogled Minne L. Henriksson, pogojen tako z vnaprejšnjimi informacijami, predvsem pa z njenimi interesi, ki se dogajajo na področju sodobne vizualne umetniške scene in teorije. Z njenim mapiranjem se lahko strinjamo ali pa tudi ne; ugotovitve, da slovenski prostor premore vrhunsko filmsko teorijo, a slabo filmsko produkcijo, zagotovo ne bi podpisali slovenski filmski ustvarjalci, s katerimi se avtorica, glede na to, da sheme njihovih imen ne vključujejo, očitno ni srečala; kot se tudi ni srečala s slovenskimi pisatelji (z eno izjemo, povezano z zavodom Škuc), zaradi česar iz avtoričinih komentarjev lahko razberemo stereotip o privilegiranosti slovenske literature v primerjavi z vizualno umetniško sceno, čemur bi ugovarjali literati in založniki, o uprizoritvenih umetnostih pa izvemo predvsem od oseb, ki so zgodovinsko povezane z NSK in zavodom Maska. Ljubljanski zapiski »umetniške turistke« Minne L. Henriksson so
tako zunanji in hkrati subjektivni avtoričin pogled na slovenski kulturni prostor.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani