nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:



Izhodišča za posodabljanje učnih načrtov se določajo na podlagi ugotovitev spremljanja kurikula, analiz domačih in tujih kurikularnih dokumentov in proučitve konceptualnih okvirov načrtovanja (usmerjenost ciljev, vertikalna povezanost vsebin), analize aplikativnih znanj v učnih načrtih, vloge sodobnih konceptov učenja, predvsem »učenja učenja« pri izboru metod, oblik in strategij učenja in poučevanja. Glede na rezultate analiz obstoječih učnih načrtov in primerjalnih analiz tujih učnih načrtov ter glede na novejša spoznanja v vzgoji in izobraževanju so bila postavljena izhodišča: posodobiti cilje in vsebine v skladu z razvojem znanosti, opraviti premike vsebine po vertikali od osnovne šole do gimnazije, povezati vsebine s sodobnim razvojem matičnih strok in z aktualnim družbenopolitičnim napredkom, vključiti delo z modernimi mediji, vključiti prvine trajnostnega razvoja itd. Največ nedorečenosti se je pri učnih načrtih iz leta 1998 pokazalo pri standardih znanja: z vidika zapisov in načina vključevanja ciljev in vsebin.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA