nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:
In ti so se vračali, saj so organizatorji opazili za festival kaj nenavaden fenomen: da so si številni predstavo ogledali kar dvakrat, to pa se je poznalo tudi v nabito polni dvorani ob drugem Clugovem singapurskem in tudi azijskem debutu, predstavi Radio & Juliet. Ta fenomen bi lahko pripisali tudi profilu azijskega konzumenta kulture, ki je morda manj ΄»kultiviran΄«, vendar zgolj v smislu zahodne blaziranosti zaradi kulturne hiperponudbe, zato pa toliko bolj odprt, sposoben skoraj infantilnega čudenja in navdušenja. Heglova sintagma o umetnosti (΄»naj se nam grške podobe bogov zde še tako odlične in naj so Bog oče, Kristus in predstavljeni še tako dostojanstveno in dovršeno - nič ne pomaga, svojega kolena ne upognemo več΄«) velja v današnji banalno profanizirani zahodni družbi še toliko bolj, pravzaprav se stopnjuje vzporedno s kulturno hiperprodukcijo, medtem ko je azijski vzhod, kar se umetnosti tiče, še v stanju primarne zavezanosti ritualu in detektiranju kultne
vrednosti umetnine, četudi je ta po naših standardih nima več.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani