nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:

Spoprijeli pa so se tudi s temami, kot so ustvarjanje nove vrednosti za kupca, inventivni pristopi v tržnem komuniciranju in dodajanje vrednosti z znamko. V pogovoru z direktorji, ki ga je vodil (Finance), pa so se Samo Kupljen (Bauhaus), (Studio Moderna), Anselmi (Bisnode) in (Poslovni sistem Mercator) pogovarjali o tem, kaj šteje v očeh kupca.

V večernem delu so podelili še nagrado marketinškemu direktorju leta, za katero so se potegovali direktorji trženja Simobila, Telekoma Slovenije in Elana, in nagrado za marketinški up leta, ki sta jo letos prejela za magistrsko delo z naslovom Raziskovanje zadovoljstva zaposlenih na osnovi koncepta neizpolnjenih pričakovanj in Maja za diplomsko delo z naslovom Znanja in sposobnosti sodobnega tržnika.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA