nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:
Denimo, podatki, da je v devetletki preveč učencev z odličnim uspehom oziroma več, kot jih je bilo v osemletki, da ocena splošnega učnega uspeha ni enako objektivna za vse učence, da splošni učni uspeh ne prispeva k pozitivni samopodobi otrok, da pri učnem uspehu šteje tudi učenčevo prizadevanje pri delu, odnos do obveznosti v šoli, sodelovanje pri interesnih in drugih dejavnostih.
Primerjava med deležema odličnih učencev/učenk v osemletki in devetletki se zdi logična in upravičena, a sama po sebi ni v nikakršni povezavi z odpravo splošnega učnega uspeha. Če predlagatelj odprave splošnega učnega uspeha ugotavlja, da je razlog za visok delež odličnih učencev v devetletki sprememba v ocenjevanju znanja pri predmetih likovna vzgoja, glasbena vzgoja, športna vzgoja, gospodinjstvo ter tehnika in tehnologija (prej besedno, zdaj številčno ocenjevanje), bi moral najprej jasno povedati, da gre v obeh primerih za ocenjevanje izkazanega znanja, vendar
na različna načina, in hkrati nemudoma znova razmisliti o standardih znanja pri navedenih predmetih v devetletki.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani