nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:
Japonskim založnikom je v primerjavi z drugimi po svetu v pomoč zlasti tradicionalna navada Japoncev, da se na časopise predvsem naročajo - za glavne časnike velja, da jih vsaj 92 odstotkov prodajo naročnikom, torej jih dobivajo pretežno domov. Zanimiv je javnomnenjski podatek iz leta 2006, ko so ugotovili, da časopisi uživajo najvišjo stopnjo zaupanja med ljudmi - 67,6 odstotka vprašanih jih je postavilo na prvo mesto, in to pred sodišči (61,3), vojsko (59,4), bolnišnicami (55,6), premierom (53,8) in televizijo (46,9 odstotka). Ljudje med vsemi mediji prav tako najbolj zaupajo časnikom (62,6 odstotka), torej veliko bolj kot televiziji (18,2), internet pa je pred dvema letoma sploh zaostajal, čeprav je dosegel tretje mesto, a s komaj 6,6-odstotnim deležem, medtem ko se je radio docela izgubil - z le še 0,9 odstotka tistih, ki mu med mediji najbolj zaupajo.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani