nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:



Tako je mogoče analizirati med drugim zavestno in podzavestno motivacijo za nakup ter učinkovitost oglaševanja. Če posnetki funkcionalne MR pokažejo, da je televizijski oglas za, denimo, nov parfum aktiviral prav tisti delček možganov, ki se vključi, ko si z veseljem privoščimo najljubši parfum, in potem oglaševanega zares kupimo, je to zelo pomembno ne le za proizvajalca oziroma prodajalca dišav, ampak tudi za znanstvenike, ki poskušajo odkriti načine za stimulacijo človeških možganov.

Z nevromarketinškimi raziskavami bo gotovo mogoče priti do novih ugotovitev o čustvenih procesih v človeških, in spoznati več o še nevidnih stanjih in procesih, ki nadzirajo odločitve porabnika, ali bo nekaj kupil ali ne.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA