nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:

»Utegne se nam dogoditi, da bomo čez čas resda prisrčna in lepa državica, ampak vse manj konkurenčna!«

, direktor Hostinga, svetovalnega podjetja za področje turizma, ki je tudi pogosto v stikih s potencialnimi vlagatelji iz tujine, meni, da gre krivdo za brezbrižnost tujcev za vlaganje v slovenski turizem iskati zlasti v razmeroma visokih cenah nepremičnin, togosti in počasnosti pri sprejemanju prostorskih načrtov (s tem se strinja tudi: »Lipica čaka že dve leti na prostorsko-ureditveni načrt, kar je iz zornega kota njenega turističnega razvoja katastrofalno!«), davčnih obremenitvah in lobiranju osrednjih turističnih družb zoper tuji kapital. Oba sogovornika ob tem svarita, da je turistična ponudba v Sloveniji preveč monopolizirana - slovenski turizem regijsko obvladuje zgolj peščica družb, kar zmanjšuje njegovo konkurenčnost na sploh.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA