nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:
V položaju, ko tako opredeljeni »pričakovani rezultati« v prenovljenih učnih načrtih nadomeščajo standarde znanja, ki so bili zmeraj podlaga za njegovo objektivno ocenjevanje, lahko razumemo tudi težaven položaj učiteljev, ki si prizadevajo najti najustreznejše načine za uresničitev zahteve po preverjanju in ocenjevanju »nečesa več«, torej ne le znanja, temveč tudi drugih razsežnosti kompetenc, na primer, prizadevnosti, truda, ustvarjalnosti učencev. Pri tem se kot najbolj logična rešitev velikokrat ponuja ocenjevanje učenca, ki poteka »prikrito« - ne da bi pravzaprav vedel, da ga učitelj ocenjuje -, z opazovanjem v daljšem časovnem obdobju, s čimer bi učitelj dobil »objektivnejšo« podlago za presojo in oceno učenca.
Toda takšno ocenjevanje je zgolj navidezno objektivno in tudi v nasprotju s prej omenjenim ključnim načelom transparentnosti.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani