nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:

Spar s svojo pekarno ne bo pokrival celotnih potreb po pekovskih izdelkih, ampak bo po nadomestitvi Mercatorjeve Pekarne Grosuplje povečal sodelovanje z Žitom in z lokalnimi peki.

Strategija družbe še naprej zapoveduje dovolj široko izbiro blaga, kakovost in svežino, poudarja Sparovo blagovno znamko (z izdelki trgovske blagovne znamke ustvarijo petino skupnega prometa z živili), najbolj pa se je povečala prodaja bioizdelkov.


Spar tudi v prihodnje hoče veljati za trgovino z najnižjimi cenami: menda so cenejši od konkurence doma in v tujini, cene osnovnih izdelkov (kruh, mleko, testenine, jogurt itn.) pa naj bi zadrževali na ravni vsaj enega od diskontov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA