nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:

»Učitelji dajejo največ poudarka pomembnosti razumevanja in uporabe znanja, čedalje bolj pa gre hkrati z razmislekom o znanju tudi za razmislek o samostojnem razmišljanju in sploh o t. i. procesiranju znanja.«

Dr., razvojna psihologinja s filozofske fakultete, je udeležencem predstavila kritičen pogled na različne taksonomije učnih ciljev oziroma znanja in med drugim izpostavila, da se »taksonomske stopnje pogosto poenostavljeno preslikavajo v merila za ocenjevanje znanja in da so te prav tako napačno razumljene tudi v različnih načinih ocenjevanja, zlasti pri sestavi in rabi nacionalnih preizkusov znanja (NPZ)«.

Dr., v. d. direktorica Pedagoškega inštituta, je govorila o pomenu mednarodnih raziskav in nacionalnega preverjanja znanja za vrednotenje dosežkov učencev.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA