nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:
Na vprašanje, kako kot vodja sektorja za slovenski jezik komentira uradni promocijski slogan Slovenije I feel Slovenia, ki ga slovenska država ne uporablja le na svojih predstavitvah v tujini, ampak je tudi del njene domače oglaševalske strategije, je najprej odgovoril, da se je med snovanjem blagovne znamke Slovenije govorilo o slovenski in angleški različici, slovenščina kot pomembna razločevalna lastnost Slovenije pa je bila poudarjena tudi v elaboratu, s katerim je izvajalec vladi predstavljal in utemeljeval svoj predlog. »Izdelana je bila tudi slovenska različica logotipa (z likovnim kontrastiranjem končaja JO v izrazu SLOVENIJO ČUTIM), saj mehanična vzporednica angleške različice ne bi bila smiselna. V priročniku z navodili za populariziranje znamke ('za ustvarjanje pripadnosti znamki Slovenije'), je zapisano, da 'skupno nastopanje logotipa I feel Slovenia z logotipom Slovenijo čutim ni priporočljivo'«.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani