nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:

Napovedal pa je, da je pred skupino Droga Kolinska, nad katero bedi Istrabenz, leto strateških sprememb; med drugim namerava skupina odprodati večji del svojih »nestrateških« blagovnih znamk, kar v najslabšem primeru pomeni, da bo ob delo 300 zaposlenih v Sloveniji.

Droga Kolinska je že lani odprodala blagovne znamke Čunga lunga, Salatina in program pekovskih aditivov Repro, letos pa nameravajo poiskati kupca še za blagovne znamke, Zlato polje, Maestro, Tisoč in en cvet, Belsad, Argo, program otroške hrane, če naštejemo le nekatere.

Kot sta pojasnila in glavna izvršna direktorica za marketing, gre za blagovne znamke, ki so sicer poslovale z dobičkom, vendar k skupni prodaji niso toliko prispevale, da bi se jih splačalo ohraniti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA