nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:



Pri tem se je dotaknil enega večjih izzivov, dohodka iz oglaševanja, ki je za komercialne televizije eden glavnih virov preživetja. Kot pravi so jim lani oglasi nanesli 850 tisoč evrov, letos imajo v načrtu za dva milijona prilivov, pravice prenosov pa so jih po njegovih besedah v teh dveh letih stale po milijon letno: »Tržišče je treba navaditi na to, da obstajaš, potencialne oglaševalce pa pridobiš le z rezultati gledanosti, zato večje spremembe pričakujem šele v dveh, treh letih. Težava je namreč, da so meritve pri nas prilagojene predvsem večjim televizijam, medtem ko mi res objektivne rezultate lahko dobimo le prek Siola, ki kot internetni ponudnik drugače meri gledanost.«



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA