nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:



Klub K4, Ljubljana

Ljubljanska ekipa Codeep, združba didžejev, glasbenih zanesenjakov, producentov in podajalcev različnih glasbenih okusov, zazrtih predvsem v sodobnejše elektronske plesne prakse lomljenih ritmov in sodobnega hiphopa, v katere se vtirajo vplivi jazza, funka in še česa, je tokrat k nam pripeljala cenjenega japonskega »sukača plošč« DJ Krusha. DJ Krush je tipičen primer, kako je hiphop kot posebna glasbena estetika že v osemdesetih postal globalna glasbena forma, Krush pa je eden izmed tistih, ki je avtohtonemu izrazu iz ameriških črnskih getov dodal lastno noto, prepoznaven pečat, ki se trmasto izogiba mainstream konformizmu, ki ga danes v hiphopu kot glasbeni formi narekuje glasbena industrija.
Navdihnjen s hiphop klasiko, filmom Wild style je začel snovati (pretežno instrumentalno) glasbo z gramofoni, na katerih je izoblikoval prepoznaven slog, v katerem se odstirajo spoštljivi elementi stare šole, redukcija materije na elementaren pulz, ki ga Krush rahlo upočasnjuje, ga kreativno lomi v subtilnih sinkopiranih finesah in bogati z različnimi plastmi izvlečkov iz glasbenih žanrov, od jazza, celo klasične glasbe vse do japonske tradicionalne glasbe, ki se nato kot prefinjene teksture lepijo v samo glasbeno tkivo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA