nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:



Zimsko razkošje črnega zlata v Termah 3000

Vrhunski wellness, sprostitveni in zdraviliški programi, golf, poslovna srečanja in kongresi, kampiranje ter šport in rekreacija so ključni proizvodi, s katerimi smo v Termah 3000 v Moravskih Toplicah, ki delujejo pod krovno blagovno znamko Panonske terme v Poslovni skupini, zaokrožili turistično ponudbo.

Vrhunsko kakovost ponudbe in storitev potrjujejo številna priznanja, med drugim se Terme 3000 uvrščajo v sam vrh najlepše urejenih slovenskih zdravilišč, za kar so tudi v letu 2007 prejele najvišje priznanje Turistične zveze Slovenije, hkrati pa so po izboru bralcev revije Reader's Digest najbolj zaupanja vredna blagovna znamka v kategoriji slovenskih zdravilišč v letu 2007.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA