nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:
Ne da bi na silo tehtali sporočilno in glasbeno vrednost obeh najbolj všečnih pesmi in interpretacijsko zanesljivost njunih izvajalcev, o tem so svoje s telefonskim glasovanjem legitimno izrazili tisti, ki so jim popevke namenjene in zaupane v presojo, je treba ugotoviti, da je na koncu vendarle pričakovano pretehtala opazno večja medijska navzočnost. V zadnjih letih se je iz t. i. »enoletne misice« prelevila v eno vztrajnejših »zvezd« z omejenega slovenskega medijskega »neba« (predvsem iz vrelišč zasebnega elektronskega in tiskanega zabavništva), ki ji ni, kot je videti z distance, tuje, v napoto ali odveč nič, kar je treba storiti in kdaj tudi prenesti (ali »požreti«) za blagodejno medijsko podporo.
Nad pomenom dogodka, ki sicer ni prinesel v naše zabavništvo nič nepričakovanega, novega in prelomnega (standardno je post festum spraševanje o tem, zakaj ravno uveljavljeni način izbire ter glasovanja; ali izbiramo pesem, ki je najbolj všeč nam, ali skladbo, za katero lahko
le domnevamo, da bo najbolj všeč večini po Evropi; zakaj najboljši pevci nastopajo v spremljevalnih točkah izven konkurence; ipd.), bi pravzaprav zlahka skomignili z rameni, če ne bi samo sklepni večer '08 v nedeljo pritegnil k zaslonom več kot 514.000 gledalcev ter samo v super finalu aktiviral več kot 113.000 glasovalcev, ki so bili za svojo pravico do izbire pripravljeni tudi pošteno plačati ponudnikom telefonskih storitev.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani