nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:

Ne da bi na silo tehtali sporočilno in glasbeno vrednost obeh najbolj všečnih pesmi in interpretacijsko zanesljivost njunih izvajalcev, o tem so svoje s telefonskim glasovanjem legitimno izrazili tisti, ki so jim popevke namenjene in zaupane v presojo, je treba ugotoviti, da je na koncu vendarle pričakovano pretehtala opazno večja medijska navzočnost. V zadnjih letih se je iz t. i. »enoletne misice« prelevila v eno vztrajnejših »zvezd« z omejenega slovenskega medijskega »neba« (predvsem iz vrelišč zasebnega elektronskega in tiskanega zabavništva), ki ji ni, kot je videti z distance, tuje, v napoto ali odveč nič, kar je treba storiti in kdaj tudi prenesti (ali »požreti«) za blagodejno medijsko podporo.

Nad pomenom dogodka, ki sicer ni prinesel v naše zabavništvo nič nepričakovanega, novega in prelomnega (standardno je post festum spraševanje o tem, zakaj ravno uveljavljeni način izbire ter glasovanja; ali izbiramo pesem, ki je najbolj všeč nam, ali skladbo, za katero lahko le domnevamo, da bo najbolj všeč večini po Evropi; zakaj najboljši pevci nastopajo v spremljevalnih točkah izven konkurence; ipd.), bi pravzaprav zlahka skomignili z rameni, če ne bi samo sklepni večer '08 v nedeljo pritegnil k zaslonom več kot 514.000 gledalcev ter samo v super finalu aktiviral več kot 113.000 glasovalcev, ki so bili za svojo pravico do izbire pripravljeni tudi pošteno plačati ponudnikom telefonskih storitev.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA