nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:
Ti bodisi niso bili zmožni ali pa se jim enostavno ni ljubilo pograbiti te edinstvene promocijske priložnosti in Palina oskrbeti z ustreznim spremstvom in svetovalci; in ker je najlaže pri srcu, če sosedu crkne krava, se niso potrudili niti toliko, da bi ta »vroči kostanj« predali v roke komu drugemu, npr. institucijam, ki jih plačujemo prav zato, da uveljavljajo prepoznavnost Slovenije, oziroma posameznikom, ki bi bili tega sposobni.
Mirno torej izpustimo iz rok edinstveno priložnost za tako rekoč zastonjsko promocijo, ob vsem tem pa mečemo skoz okno milijone za sterilne in seveda povsem neučinkovite promocijske projekte (gl. oglasni spot za CNN), jamramo, da nihče ne ve za nas, in tekmujemo, kdo bo koga bolj opljuval, ko so razglašeni (praviloma tragikomični) rezultati raznih natečajev. Zares nevredno komentarja (BBC in mojega).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani