nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:

Čeprav kodeks časti HURA (Združenje društev za tržno komuniciranje) predpisuje načine oglaševanja izdelkov, ki so namenjeni otrokom, se ti predpisi neusmiljeno kršijo. Za primer naj povemo, da reklame, namenjene otrokom, ne bi smele vsebovati pridevnikov, kot sta »novo« ali »vznemirljivo«, da je v reklamnih sporočilih prepovedano prikazovati otroke, kako se vzpenjajo po nevarnih strminah ali nagibajo skozi okno, pri vsem tem pa nimamo dovolj prostora za objavljanje kršenja etičnih norm v spotih, ki otrokom neposredno perejo možgane. Prav bedaste so slišati prepovedi upodabljanja junakov iz risank na embalaži izdelkov, kadar nima takšna slika nikakršne zveze z vsebino in namero, saj takšnih prekrškov nihče ne kaznuje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA