nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:
pravi, da se bo večina pogodb iztekla takoj po koncu olimpijskih iger v Pekingu, zato so trenutno v pripravljalni fazi njihovega podaljševanja. Za nov cikel nameravajo malce posodobiti obstoječi marketinški program, predvsem v smislu približevanja svetovnim trendom na področju sponzorstev, kot je npr. umik korporativnih znamk na račun uveljavljanja blagovnih znamk ali večja diferenciacija med različnimi ravnmi in tipi sponzorstev ipd.
Vlaganje v olimpijske igre je po podatkih Sušinove v stalnem porastu: »V prvi generaciji t. i. TOP programa, ki ga je Mednarodni olimpijski komite vzpostavil leta 1985 in deluje na principu štiriletnih pogodb, je s svojim vložkom, bodisi v denarju ali v blagu/storitvah, olimpijsko gibanje podprlo devet podjetij s skupaj vloženimi 95 milijoni ameriških dolarjev.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani