nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:



Na spodaj ponatisnjeni uvodnik zadnje številke Marketing magazina se je odzval s tezo, da je »vsaka kriza zgolj priložnost za tiste, ki razumejo hitro spreminjajoč se duh časa«

V tej številki predstavnika dveh verjetno najbolj izpostavljenih komunikacijskih podjetij v Sloveniji, največjega Pristopa in kreativno vodilne Future DDB, razlagata, kako je za preživetje agencij potrebno bistveno razširiti področje delovanja v smeri celostnega marketinškega upravljanja znamk, celo do razvoja izdelkov in storitev. Podobno je v besedilu v posebni izdaji Totala tedna ob SEMPL-u zapisal tudi, da o Pristopu ne razmišlja več kot o agenciji in da te besede sploh ne bo več uporabljal, razen če res ne bo šlo drugače.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA