nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:
Pri tem pa seveda velja, da se vsak lastnik, ki je racionalen in ki hkrati ve, kaj je tiskani medij, v uredniško politiko in v vsebino časopisa ne bo vmešaval, dokler bo ta dajala ustrezne finančne rezultate in bo potekala v dogovorjenih okvirih - in to ne iz ljubezni do poklicne avtonomije urednikov časopisa in novinarjev, ampak predvsem zato, ker se noben racionalen lastnik tudi sicer ne vmešava v delo menedžerjev, dokler je uspešno, saj ve, da s tem podira njihovo avtoriteto in spodjeda njihovo učinkovitost v podjetju in tako posredno zmanjšuje tudi vrednost svoje lastnine. V medijih pa so te reči še toliko bolj občutljive zato, ker lahko zainteresirano vmešavanje lastnikov v njihovo neposredno vsebino (denimo zahtevanje pristranske podpore nekaterim političnim opcijam zaradi morebitnih kapitalskih koristi) zmanjša verodostojnost medija in s tem načne njegovo vrednost.
Seveda pa se stvari v tržnem gospodarstvu lahko zapletejo
tudi, kadar lastniki od medija zahtevajo višje donose, kot jih je s svojo vsebino sposoben generirati na trgu.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani