nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:



Engegård, pod katerim se orkestrski zvok naravno postavi, se je z njo dobro povezal v Chopinovem prvem Koncertu za klavir in orkester, v katerem ostaja Tomšičeva pretežno tonsko stvarna, tudi v finalnem rondoju neigriva, a jasna, neomajna v ritmičnem izrisu, čudovito prstno gotova, vzdržljiva, sicer pa na ravni briljantne reprezentativnosti parta (Chopinov koncert je vendarle napisan za razkazovanje) tokatna, enakomerna v pasažni igri, zmeraj znova zagnano vstopajoča v odseke, v chopinovske skladbe v skladbi. Tudi njena »romanca« je preprosta pojoča pripoved, ki osvetljuje hip, detajl, in se ločno ne izmika v fantazijske (tonalitetne) medprostore. Orkester je tutti izstope, kolikor mu jih Chopin pač nameni, izkoristil z zvočno zavzetostjo, v prvem stavku poudarjeno majestetično in resnobno.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA