nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:
Spielberg je seznam posnel v črno beli tehniki, ker o holokavstu ni našel enega samega barvnega dokumenta; Corbijn je Nadzor, svoj celovečerni prvenec, posnel v monokromatski tehniki, ker je skupino Joy Division koncem sedemdesetih let sam ovekovečil v seriji slovitih črno belih fotografij, verjetno pa tudi zato, ker življenju pevca Curtisa, ki je na predvečer mednarodnega uspeha storil samomor in končal zgodbo o ključni manchesterski postpankovski skupini, ustreza zgolj siva, visoko kontrastna in asketska podoba Nadzora.
Corbijnov film ni mračen samo zaradi Curtisove melanholične narave, naraščajoče depresije, razpadlega zakona, težav z drogami in epilepsije, temveč tudi zaradi socialne bede "predthatcherjanske" Anglije in predmestij Manchestra. Čeprav se skoraj v celoti osredotoči na osrednji lik Curtisa (Sam Riley), je Nadzor hočeš-nočeš tudi intenziven portret klavrnega okolja, kjer je cvetel punk, vključno z vse prej kot zglednim zdravstvenim sistemom, s katerim si
Curtis pri zdravljenju epilepsije ni imel dosti pomagati.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani