nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Ta knjigo natisne v enem izvodu in jo prek distribucijskega centra pošlje končnemu kupcu, ta pa dobi knjigo z logom njenega založnika, ne da bi se ta sploh približala založnikovemu skladišču.

To seveda pomeni, da je na najbolj razvitih trgih digitalna tehnologija v kombinaciji z novimi poslovnimi modeli spremenila knjižno založništvo v eno najbolj demokratičnih medijskih industrij.
Tudi če namreč verjamemo, da medijski konglomerati diktirajo in unificirajo okus bralnih množic (čemur sicer lestvice knjižnih uspešnic po evropskih državah ne pritrjujejo povsem, a to je že druga zgodba), spletna prodaja knjig in digitalna tiskarska tehnologija na velikih knjižnih trgih omogočata, da najdejo pot do bralcev tudi knjige, ki jih velike medijske hiše zavrnejo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA