nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:
Schiffrin recimo postreže z »anekdoto«, ki jo je doživel v pogovoru z direktorico nabave ene velikih knjižnih verig, ko je ta zatrdila, da je nabavna politika pač taka: če se določen naslov v prvem tednu prodaje ne proda v ustreznem številu, ga v drugem tednu pomaknejo v ozadje knjigarn, potem pa vrnejo k založniku. Brez dvoma se vse to dogaja tudi zato, ker majhni založniki nimajo ustrezne medijske zaslombe v tiskanih in elektronskih medijih, kar pomeni, da se njihovi naslovi tam preprosto ne recenzirajo in predstavljajo, hkrati z dejstvom, da knjigam v tiskanih medijih namenjajo vse manj pozornosti. Street Journal je tako recimo poročal, da je v zadnjem desetletju v časopisju izginila polovica prilog s knjižnimi recenzijami, ker so jih skrčili oziroma vključili med t. i. kulturne strani, kjer tekmujejo s filmom in televizijo, ki pa sta veliko pomembnejša oglaševalca.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani