nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Ali jim s tem, ko jim jemljemo možnost, da dobijo negativno oceno, in torej jasno sporočilo učitelja, da od njih pričakuje več znanja, ne jemljemo tudi možnosti, da prevzamejo odgovornost za svoj učni uspeh? Morda zveni protislovno, a vendarle: dijaku, ki prejme negativno oceno, učitelj ne sporoča le, da ni dosegel določene ravni znanja, temveč tudi, da verjame, da bo ustrezno raven znanja, če si bo za to prizadeval, morda ob dodatni pomoči učitelja, sposoben doseči. In nasprotno: če si že na sistemski ravni ne upamo predvideti tudi možnosti negativne ocene, s tem dijakom ne sporočamo, da vanje verjamemo, temveč jim prej sporočamo, da vanje radikalno ne zaupamo, da se jim ne upamo naložiti odgovornosti za njihov učni uspeh, ker ne verjamemo, da so to odgovornost zmožni prevzeti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA