nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Za promoviranje pa je v osnovi pristojen Urad vlade za komuniciranje, ker, kot smo poudarjali že na začetku, ne gre le za turistično znamko, ampak za znamko Slovenije. Ta projekt je namreč bistveno širši od vseh predhodnih, ko se je znamka osredotočala le na turizem, zato tudi ne drži trditev novinarja, da »znamenja, kakršno je to, da gospodarsko ministrstvo znova beži od uvajanja zadeve v praksi in vse skupaj nalaga na pleča Urada vlade za komuniciranje, niso posebno spodbudna«. Ministrstvo za gospodarstvo ne beži od uvajanja znamke v praksi, pač pa je bil po dogovoru na vladi za promoviranje znamke pristojen Urad vlade za komuniciranje, ki je kot organ poklican za komuniciranje na ravni celotne vlade.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA