nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Po besedah, direktorja vinske kleti s 7,5-odstotnim tržnim deležem javne (registrirane) prodaje slovenskih vin, so se na novo, poenoteno blagovno znamko začeli pripravljati že pred petimi leti, ko so se odločili za odpiranje novim znanjem in za sodelovanje z enologi z bogatimi mednarodnimi izkušnjami, kar je ob mladem domačem enologu prineslo prepih v tehnologiji in razvoju. Ptujska klet bo odslej vse svoje polnitve (okrog 1,7 milijona litrov vina, od tega je 80 odstotkov belih sort) prodajala z imenom nove blagovne znamke, edina izjema je le blagovna znamka, ki ostaja, vendar pa je tudi ta odeta v novo Pullusovo oblačilo. Tako celovita prenova je posebnost v slovenski vinarski industriji.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA