nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Za naročilo novih etiket za penine so se odločili leta 2002, ko se jim je pod krovno blagovno znamko nabralo že toliko izdelkov, da je napočil čas za strateški oglaševalski načrt in je bilo treba poudariti razlike med proizvodi, je povedal. Penine so razvrstili v štiri razrede, od najenostavnejših do tistih, ki so namenjene najzahtevnejšim kupcem - pri čemer imajo, zanimivo, zadnje na etiketi še najmanj zlatega, nepogrešljiv pa je družinski grb. Šampanjec ali peneča se vina nasploh so včasih bila prestižna pijača kronanih glav, iz rok aristokracije so šle kupe v roke premožnejše buržoazije, danes se penin pije zelo veliko in niso rezervirane samo za elito ali za slovesne trenutke, pridih prestižnega in posebnega pa je še naprej na etiketah z vso zlato ali srebrno barvo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA