nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:



Profesor dr. je že v šestdesetih letih prejšnjega stoletja začel opozarjati na potrebo po širšem pojmovanju prodaje, ki presega okvir zgolj rutinske menjalne transakcije, potem ko so bili izdelki že proizvedeni in so se (morda) pojavili kupci; pripravljalne prodajne dejavnosti potekajo že pred proizvodnjo in nabavo, ko je pomembno preučevati želje in potrebe porabnikov, po sklenjenem poslu pa sledijo še storitve po prodaji; šele tedaj je krog zaključen. Leta 1962 je v enem od svojih člankov opozarjal, da sta poznavanje trga in pravilno trženje nepogrešljiva za uspešni razvoj našega gospodarstva, čeprav so naša podjetja v tistih časih gledala na koncept trženja bolj kot na nek ideal, ki ima svoje mesto samo v literaturi.

Pozornost profesorja na znanstvenoraziskovalnem področju je bila predvsem usmerjena na funkcije, dejavnosti in posrednike v blagovnem prometu ter v tem okviru zlasti na trgovino, po drugi strani pa na izbor prodajnih poti z zornega kota proizvodnega podjetja, na dogodke in povezovanje na teh poteh ter na problematiko distribucijskih stroškov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA