nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:
Kolikor se zdi, da je ljubezenski trikotnik v pregloboki senci šarma mojstra Gajaša (ta predstavlja enega najizvirnejših likov slovenskega filma; prek je mutiral iz Prežihovih, Kranjčevih, Potrčevih in Kosmačevih s krivično usodo udarjenih podeželanov), toliko je osnovna melodramska struktura filma pač okrnjena. Čeprav je treba reči, da je znal paziti na ravnotežje med komedijo in melodramo, kakor je, po drugi strani, znal sformalizirano trikotniško ljubezensko zgodbo ravno prav obtežiti tudi z lahkotnim družbenim kontekstom titoistične nostalgije in tranzicijskih manir. Zato je Petelinji zajtrk dramatično pregleden, notranje usklajen in dialoško živahen film, v katerem prihaja do besede tako »višja usoda« kot preprosto brkljanje med ljudmi.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani