nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Sponzorji danes govorijo o pomenu sponzoriranja, o specifičnih učinkih, ki jih ima sponzorstvo v kontekstu trženjskega komuniciranja, o potrebi po večji integraciji sponzorstev v komunikacijske strategije, a hkrati priznavajo, da je veliko projektov, ki so preslabo izvedeni ter da se določena sponzorstva še vedno delijo na podlagi poznanstev. Zelo jasno znajo izpostaviti razloge za izbiro posameznih sponzorirancev in svoja pričakovanja v zvezi s tem. Če so pred sedmimi leti že govorili o pričakovanih učinkih, se je mogoče zdelo, da je to bolj želja ali le »buzz word«, sedem let pozneje sponzorji precej bolj konkretno naštevajo pričakovane učinke in njihovo spremljanje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA