nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:



Tu lahko zaženemo alarm - kaj, tako velik del populacije z volilno pravico je izključen iz volilnih kalkulacij! - ali pa občudujemo volilne štabe, ki so se samo prilagodili stanju na trgu in pravilno fokusirali svojo strategijo na tiste, ki jih iz neznanega razloga zanima, kdo je predsednik države.

In še pogled na izdelek Slovenija: ob vseh peripetijah okoli promocije države in njene (ne)prepoznavnosti bi bila daleč najboljša marketinška poteza vseh kandidatov in strank odstop od vseh kandidatur in enotna podpora za predsednico države. Kompleten marketinški proračun države bi lahko usmerili v druge aktivnosti, denimo v nakup kakšne operacijske mize, saj bi bila promocija države naslednjih nekaj let zastonj, prepoznavnost visoka, imidž države, ki za svojo predsednico konsenzualno imenuje invalidno osebo, pa nedosegljiv komurkoli.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA