nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Za večino oglaševalcev je to področje še precej neizkoriščeno, predvsem pa najprej terja razumevanje, kako ljudje na spletu uporabljajo socialne mreže, preden se odločijo kreirati strategije za interakcijo s spletnimi uporabniki.

Microsoft Digital Advertising je pred kratkim izdal navodila za ravnanje z socialnimi mrežami, v katerih svetuje, da je treba: razumeti motiv potrošnika oz. uporabnika določene socialne mreže, kreirati in vzdrževati dobre konverzacije na spletu, identificirati, kdo so naši advokati oz. nosilci blagovne znamke, obnašati se kot vsi drugi udeleženci na spletu.


Oglaševalci bodo morali v prihodnosti zgraditi trdne in zaupanja vredne odnose z vplivnimi spletnimi posamezniki in jim prepustiti vlogo ambasadorja svoje blagovne znamke v njihovih skupnostih.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA