nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Ker bi z načrtovano delno privatizacijo ločili Bahn in železniško omrežje (DB bi ostal njegov »gospodarski lastnik« še petnajst let), kritiki projekta, tudi iz vrst vladajočih socialdemokratov in konservativcev, opozarjajo na grozeče zanemarjanje in opuščanje tržno nezanimivih povezav, nujnih za mobilnost prebivalstva.

Strokovnjak za proračun iz vrst krščanskih demokratov (CDU) Norbert Königshofen je v bundestagu opozoril, da bo izkupiček prodaje skoraj polovice DB s 397 hčerinskimi podjetji (večinski lastnik mora ostati država) znašal od šest do osem milijard evrov, železnice pa bodo lahko gospodarile s 136 milijard evrov vredno infrastrukturo, ki bo formalno ostala v državni lasti. Za ohranjanje omrežja da bo država morala plačevati petnajst let 2,5 milijarde evrov na leto, 139 milijard je že plačala v preteklosti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA