nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

V Grčiji so se skupna sredstva za trženje hrane otrokom od leta 2002 do 2003 povečala za 38 odstotkov, in sicer z 1,3 milijona evrov na 1,8 milijona evrov. Na Švedskem so bili leta 2003 stroški televizijskega oglaševanja izdelkov z visokoenergijsko vrednostjo, kot so čokolada, večinoma sladki žitni kosmiči, sladoled, osvežilne pijače, sladkarije in hitra hrana, 25 milijonov švedskih kron za oglaševanje med 7. in 8. uro ter 213 milijonov švedskih kron med 17. in 20. uro, to pa je v času, ko otroci gledajo televizijo. Ti podatki še bolj zbujajo skrb, ker se skupni znesek za trženje živil povečuje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA